czwartek, 4 października 2012

Rozwijamy inteligencje!

Najpierw smaczki, potem kliker + smaczek, teraz naśladowanie! Wiem, wiem brzmi to trochę dziwnie i ja też na początku tak myślałam. Aleeee... Zawsze jakaś nowa zabawa ; ] 

Naśladowanie to trochę skomplikowana sprawa. Pies musi być skupiony. Jeśli załapie o co chodzi można się świetnie bawić ;) 
Początek szkolenia zaczynamy od wyuczenia sztuczek takich jak np. SIAD, WARUJ, PROŚ na komendę głosową bez użycia gestów. Potem usiądź przed psem, a następnie wydaj komendę "powtórz". Jeśli pies nie usiądzie spróbuj jeszcze raz. Trzeba tak długo powtarzać aż pies zrozumie. Ja z Melkiem ćwiczyłam przez tydzień, aż w końcu załapał! Do psów trzeba mieć duużo cierpliwości czego się przekonałam na własnej skórze. 
Życzymy wam z Melmanem wytrwałości i fajne zabawy z waszymi kochanymi psiakami ; ]

Pozdrawiamy!
Z&M

5 komentarzy:

  1. Fajne zabawy :D
    My na pewno spróbujemy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł.Spróbujemy popracować na tym ściśle;)
    Piękne fotki.
    Życzymy więcej sukcesów w nauce i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Naśladowanie wygląda cudownie i fakt, to świetna zabawa. Niebawem zabieram się za nią, lecz mam opracowaną inną metodę - jeśli nie poskutkuje, wypróbuję Twoją.
    Gratuluję nowej sztuczki! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką metodę? Jestem otwarta na pomysły : )

    OdpowiedzUsuń