piątek, 25 lipca 2014

Wet!

Kong Wet Wubba stał się naszym nowym najlepszym przyjacielem. Dzięki uprzejmości sklepu NaszeZoo.pl  dostaliśmy go do testowania!




Kocham cię, daj to co trzymasz w ręce! ♥ 

Z początku myślałam, że ta zabawka nie będzie miała potencjalnego zainteresowania takiego jak piłka. Jednak się myliłam. Po rozpakowaniu Melman porwał zabawkę i miał napad głupawki z pomarańczową ośmiornicą obijającą się o jego pysk. 




Sądziłam, że to jednodniowy napad szczęścia. Jednak kiedy zabrałam Wubbę nad morze Mel oszalał z radości. Po uratowaniu jej z wody zakopywał ją i odkopywał, potem memlał, a kiedy była już wystarczająco opiaszczona zanosił ją do wody i znowu czysta Wubba zamieniała się w brudną Wubbę.




Pod względem technicznym zabawka po intensywnym użytkowaniu w piasku czy innym podłożu naturalnym brudna nie jest. Nawet nie musiałam specjalnie szorować. Co więcej rzeczywiście szybko schnie. Lecz nitki nie obroniły się przed Melmanowymi zębami i parę odstaje, ale po obcięciu jest dobrze. Mamy też małą dziurkę, która mam nadzieje że się nie powiększy. 
Pomimo to zabawka jest świetna i należy do grona wielce uwielbianych przyjaciół Melmana.


Podsumowując:
- na plus
  • pływa
  • szybko schnie (neopren)
  • na jaskrawy kolor
  • można się szarpać
  • nie wiem co w niej jest, ale Mel ją kocha

-na minus
  • uwaga na nitki 
  • przy intensywnym użytkowaniu mogą pojawiać się na mackach odciski
  • radzę pilnować zabawki przy niszczycielskich psach
To na tyle z naszej Wubby. Polecamy dla każdego wodnego potwora :D



11 komentarzy:

  1. Super że mieliście okazję przetestowania :)
    O! A Takiego Konga jeszcze nie widziałam. Hm, może dlatego że psy nie są mają pasją i nie posiadam żadnego ale bardzo je lubię i TROCHĘ o nich wiem :)
    Zaleta: więcej plusów niż minusów :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja. :) Najważniejsze, że Melman jest zadowolony! Czytałam kilka recenzji tej zabawki i niemalże każdy pies szaleje za Wubbą, nie wiem co w niej takiego jest. :)
    Pozdrawiamy, Ola i Nero.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam dużo recenzji na temat Wubby, i jednak nie wiem czy mogę jej zaufać na tyle by kupić ją dla mojego labka. No cóż, nie spróbuję to się nie przekonam jak trwała ona jest.
    Ale znowu, brakuje mi psa który by szalał w wodzie czy pływał za zabawką.
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle jest pozytywnych recenzji tej zabawki, że chyba w końcu ją kupię, skoro wszyscy tak zachwalają.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawka *.*. Dawno już ją widziałam w sklepach internetowych, ale nie sądziłam, że jest tak wspaniała. Dzięki za recenzje niezależnego testera :).

    H&F
    Zapraszam do nas:
    jaimojaspanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam kupić Wubbe ale boję się że u nas za długo nie pożyje... bardzo wiele osób narzeka że jest mega nie wytrzymała.jednak wiele,ale to wiele psów ją uwielbia,w każdym bądź razie niech będzie z wami jak najdłużej. :)

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ją dostaliśmy do testowania i psiaki ją pokochały :D. Nie wiem czy chodzi o nowy materiał czy nowy kształt, ale jest w niej coś co psy uwielbiają. Niestety już się mocno zdeformowała, jest nadal cała, ale myślę że lada dzień może porwać się ten paseczek pomiędzy mackami a większą piłką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety od naszego paseczka oderwały się niteczki i pasek też schodzi w dół, ale mam nadzieję, że nie spadnie lada dzień :)

      Usuń
  8. Ta Wasza Wubba ma śliczny kolor :3 Idealna zabawka nad morze, szaleństwo na 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chciałam zakupić Wubbe, widać po Waszej fajnej recenzji, że zabawka jest nawet okey :)
    Cudne zdjęcia, a kolorek zabawki cudny! *.*
    Bardzo fajny blog, śliczny psiak! Będę wchodzić z przyjemnością :)
    Dodaję się do obs. i dodaję was do moich czytanych blogów ;)
    Pozdrawiam! Udanych wakacji!
    :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zabawka.Moja sunia nie interesuje się zbyt piłkami tak jak to napisałaś, ale za to lubi szarpaki.A ta zabawka nadaje się do szarpania! Dziękujemy za recęzje :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego psiego bloga: http://przezoczypolapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń